søndag, marts 02, 2008

Mad

Uha en god mad uge. I torsdags fik vi guleærter - så bliver det næsten ikke bedre. I dag var vi til brunch med amerikanske pandekager, sirup og flødeskum, varm kakao, æg osv, og i går aftes stod den på dejlig and a lá Valdemarsro.dk (fik vi også lige efter vi kom hjem). En helt i gennem successfuld mad uge - ikke at forglemme alt det andet gode vi har fået i ugen løb - her er kun nævnt de absolutte hovedpunkter - mums - tror det er godt jeg snart skal ud og sejle - ellers bliver jeg for omfangsrig - he, he, he.

3 kommentarer:

Benny sagde ...

Jeg kunne næsten leve af gule ærter og snaps!

TS sagde ...

Jeg har ikke gule ærter siden jeg forlod Danmark for ti år siden, jeg havde totalt fortrængt den ret fra min hukommelse. Sikkert fordi det er den eneste ret i verden der er blevet inspireret af opkast....

(Nej jeg kan ikke lide gule ærter :-)

Claus sagde ...

Benny: Ja og det er sundt - OK - man skulle måske springe flæsket over , men ellers er det bare sunde sager og snapsen er god for blodkredsløbet.

Thomas: Jeg husker godt jeg før ikke kunne lide den - men nu ligger den altså på min all times top 5 list of delicious food of the world - mums - jeg elsker det det.Og så med en lille skarp til - dejligt