tirsdag, marts 04, 2008

På søndag

Så - nu ser det ud til at det bliver på søndag og i Rotterdam, at jeg skal påmønstre R.. . Fedt - Rotterdam er tæt på og kun en lille rejse væk. Jeg er også ved at være klar - kufferten er pakket, jeg har lavet de ting jeg ville før afrejsen, konens skole kører godt, barnets børnehave fungerer godt, jeg har fået nedslebet og olieret dæksstolen til sommerhuset, har poleret vinduer, ryddet op, gjort rent osv.. Har også fået en masse god mad. Har været på familie besøg - har ikke nået alle endnu, men håber at nå nogle flere i løbet af ugen. De har også lige givet lusevarsel i børnehaven, så nu skal vi til at kæmme hver dag.

Så det er på tide jeg kommer afsted - jo før jeg kommer afsted - jo før jeg kommer hjem igen. Og jeg glæder mig - det skal man heller ikke glemme. Nu kommer det værste bare - at sige farvel til kone og barn.

Havde det nu bare været tirsdag i næste uge kunne vi have taget i sommerhuset i weekenden, men det kan vi ikke nu - men det er OK.

2 kommentarer:

Kim sagde ...

Held og lykke på det blå ocean!

Claus sagde ...

Ja - jeg glæder mig. Nu må vi se om det bliver søndag og Rotterdam - maget kan ske inden den tid