søndag, marts 02, 2008

Skal den ud?

Jeg har på det seneste fået en del kommentarer for min dejlige blå skjorte - en skjorte jeg er glad for og som er i næsten god stand. Faktisk gik det så galt at min kære Mor og min kære Søster i aftes truede med at den vil blive bortskaffet (!) mens jeg er ude og sejle. De mener ikke den er køn at se på. Hey - den er kun 15-17 år gammel og den var dyr dengang - husker jeg. Jeg er glad for den og man skal huske på at den ikke er så meget brugt - de seneste 9 år har jeg jo ikke været i DK og den er kun lejelighedsvis blevet fundet frem i ferierne - lige nu er den en af de få stykker tøj jeg har (mens vi venter på vores ting kommer fra Kina).

Så nu er spørgsmålet - er den for gammel og skal jeg lade dem dumpe den, skal jeg gemme den så de ikke finder den eller skal jeg simplethen tage den med ud og sejle for at redde den? Hvad siger i derude?
Lille mig i min (dejlige) blå skjorte
NB: konen mener at hvis jeg så godt kan lide den kan jeg godt beholde den (hun tænker sikkert på de sparede penge til tøj - penge hun kan bruge på hendes tøjbudget)

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Claus ni hao
Selvfølgelig skal du beholde din blå skjorte. Hvis du har det godt i den, ser du også godt ud. Hvis jeg var dig ville jeg tage den med. Taler af erfaring, du ved "når katten er ude danser musene på bordet"

Kim sagde ...

Som mand har man ret til at have nogle gamle skjorter og bluser, som måske ikke er helt moderne længere med som man har det godt i og har mange minder tilknyttet. Behold derfor din kære skjorte og bær den med stolthed!

Anonym sagde ...

Vær en mand og bestem selv! :-)

Claus sagde ...

Jeg tror vi har et flertal for at JEG BESTEMMER og at jeg skal bestemme at den bliver. Den kommer nu nok ikke med - har en dejlig god gammel (kun 8 år) rød skjorte som jeg tager med - den kunne også vise sig at være i farezonen hvis de fik øje på den.

Anonym sagde ...

Gem den - den ser da fin ud (på billedet, ved jo ikke hvor meget du har minipuleret:o) )

Claus sagde ...

Nul manipulation - synes også den er OK, men jeg er jo også mand og har ikke en skid modeforstand (er jeg blevet fortalt)

anjoe sagde ...

Selvfølgelig skal du da beholde skjorten - har familien problemer må du bede dem iføre sig solbriller, eller endnu bedre købe cykelbriller med forskelligfarvede, udskiftelige glas ;-)

Claus sagde ...

Ja - men nu er det jo en gang sådan at de har ret til at kritisere - det er vel nærmest deres pligt - men DET ER MIG DER BESTEMMER - bare det med at jeg ikke er hjemme hele tiden