tirsdag, marts 18, 2008

[Our Ref:EXA30320]

Rød i hovedet

Jeg er rød i hovedet - ikke fordi jeg skammer mig, men fordi jeg har dummet mig - rigtigt meget.

Vejret var jo dejligt i dag og vandet 22 grader (ved godt der var sne over Danmark i nat). Så hvad gjorde Claus til morgen - jo - han tog badebukserne på inden under bukserne og gik så ellers til standen - jeg huskede naturligvis at smøre mig med solcreme først. Ned til standen, nyde det gode vejr og den dejlige udsigt. Og så ud i bølgen blå og bade - uha hvor jeg nød det. Ikke så ringe at være sømand endda. Tænkte dog på at jeg måtte passe på og tog t-shirt på igen. Syntes godt nok det sved lidt i ansigtet og så var det jeg tænkte: huskede jeg at smørre mig i ansigt med solcremen? Åbentbart ikke - for jeg er nu rød som en kogt hummer i hele ansigtet og det føles IKKE dejligt. Det bliver nok ikke sjovt at krybe til køjs i nat og heller ikke de nærmeste dage vil jeg tro.
Dumt Claus - rigtigt dumt - hvorfor glemte du at smørre i ansigtet - resten af kroppen (som var smurt) har det jo godt!?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Straffen for at have godt vejr når vi har sne, slud og kulde:)