torsdag, februar 21, 2008

Velkomst pakke

Det kan godt betale sig at flytte en gang i mellem - også selv om man flytter hjem igen. Vi har fået en bedre velkomst pakke med diverse gode tilbud: 300 kr hos det ene lokale byggemarked, 100 hos det andet, benzin for 100 kr, juletræ til ½ pris, gratis advokat vejledning, gratis smørrebrød, gratis støvsuger poser, en bustur rundt i kommunen med borgmesteren osv - og så en lagkage hos den lokale bager. I dag var så dagen hvor vi tog imod det første tilbud - lagkagen fra den lokale bager - tænkte at det ville være en lille eftermiddags lagkage - men nej - det var en rigtig festlagkage på flere kg, 40cm i diameter og med det hele - mums - vi har lagkage til i aften også - og til i morgen - og den smager godt - Sabrina ville have 2 gange. Den lokale bank (Sydbank) lover også en lille gave - er nu ikke sikker på jeg får den - har været kunde i den filial de sidste 32 år. Så det kan godt betale sig at flytte til Aabenraa kommune.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis det ikke var så langt fra Frederiksberg så var jeg da flyttet til Aabenrå:) - fik ikke så meget som en papir clips da jeg flyttede fra Helsingbor til Rungsted - og derefter videre til Frederiksberg for 12 år siden:( - I har også et flot posthus i Aabenrå:) (kender ham der har tegnet det, nemli)

Anonym sagde ...

Hej..
Kom helt tilfældigvis forbi din blog - spændende læsning. Pøj pøj på de 7 verdenshave..

Claus sagde ...

Og det bedste af det hele er at det ikke koster kommunen noget - det er de erhversdrivende der betaler selv. Og så er det en god introduktion - der er også et tilbud om gratis prøvetimer, 1/2/6/12 måneders fri medlemskab af diverse foreninger og diverse fritisaktiviteter - så kan man prøve sig frem. Der er også en tur i svæveflyver - den er min!
Og posthuset er da fint nok - og lige ved siden af ligger postgrillen - dejlige hotdogs. I går var jeg forbi - vi havde lidt travlt - men mens jeg ordnede mit på posthuset fik konen lige en hotdog on the way - og så er det hun ikke kan forstå hvorfor hun ikke taber sig!?