tirsdag, februar 26, 2008

Change of plans II

Så er det lavet om igen. Lige pludselig viste det sig at jeg skulle afsted allerede i morgen tidligt - R.. kommer før til Dakar end planlagt og skal hurtigt afsted igen. Så mens jeg i går stod på stranden i Blåvand og var ved at samle rav op, ringede de og beklagede - onsdag. Shit. I morgen onsdag har vi nemlig to møder - med jobcenteret og med AOF sprogskolen - alt om konens intergration og sprogskole. Men de var da meget forstående og vi aftalte så at jeg står på i næste havn - jeg ved at konen sætter pris på at jeg kommer med til møderne - så er de sidste formaliteter med vores hjemflytning klaret. Hvor det bliver jeg så skal mønstre ved jeg endnu ikke - og heller ikke hvornår - så jeg nyder de sidste dage før jeg skal afsted - jeg pakker dog kufferten i morgen - så kan jeg tage afsted på kort varsel.

2 kommentarer:

Kim sagde ...

Tai fan le! Der er ikke sjovt at få ændret sine planer med så kort varsel. Men godt at du kan få lov til at blive og hjælpe konen.

Claus sagde ...

Faltisk er det OK med mig - men desværre betyder det også at jeg kommer senere hjem i den anden ende - men det er en del af det at sejle.