torsdag, februar 07, 2008

Held og krampe

Jeg var heldig i dag - vores instruktør mente det var forsvarligt at gennemføre et to dages kursus på en dag - normalt er der 8 -12 kursister - vi var kun 3 - så alle øvelser kunne hurtigt overstås - og desuden var vi alle 3 på genopfriskning - det var ikke vores første gang. Så jeg er hjemme hos familien - fedt.

Jeg har dog et problem - en uge med røgdykning og brandslukning har været hård ved benene - jeg har i de sidste 10 år måske haft krampe i benene 5 gange i alt - de sidste 3 dage har jeg haft det 8 gange i højre ben - lidt af en ny rekord må jeg sige. Ikke sjovt - jeg må nok hellere træne det lidt de kommende dage.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja har man først haft en krampe uden at det får ro efter, kommer der nemt flere :-)

Husker du at strække nok ud, eller strækker du kun ud på sofaen?

Claus sagde ...

skulle nok have trukket mere ud end jeg gjorde