søndag, februar 17, 2008

Nu også som læge og tandlæge

MonkeyClaus - nu også som læge og tandlæge. Vinterferie ugen tilbragte jeg på Fanø - på Center for maritim Sundhedsvæsen - 4 dage med kursus - genopfriskning af mine kundskaber som sundhedsbehandler (på havet er vi kun os selv) - så jeg har fået genopfrisket mine kundskaber i førstehjælp, i sygning af sår, indsprøjtning, anlæggelse af venekanyle og drop, behandling af akut sindsyge, nødreperation af tænder og meget andet - og jeg fik et bevist på at jeg kan det - så nu kan jeg med trykhed sige: MonkeyClaus - nu også læge og tandlæge. Håber aldrig jeg får brug for det - men man kan jo aldrig vide - og hvis det skulle ske er det jo godt jeg har fået det genopfrisket - det giver tryghed at vide at man kan det (endnu)!

3 kommentarer:

Benny sagde ...

Det lyder godt Claus... du er formodentlig LIDT billigere end min nuværende tandlæge?! ;o)

Claus sagde ...

Meget billigere - problemet er bare at jeg kun kan lave nødreperationer - store ting og kroner må jeg desværre henvise til ham den dyre - alternativet er at tage en tur til Kina - da kosten er tur til tandlægen omkring 100 kr og en krone 2000 kr

Benny sagde ...

Det anede mig ;o)