onsdag, februar 06, 2008

Træthed

Føj for i den lede hvor jeg er træt i dag. I dag var dagen hvor vi rigtigt legede med ild og vand. Vi fik den store tur gennem maskineriet og husk at det hele tiden er med en tung stålflaske (300bar) på ryggen. Og der skulle godt nok skrubbes da vi var færdige - helt ren bliver man ikke - det bliver jeg ikke før om tidligst en uge når det er slidt af. Jeg havde godt nok en plan om at se lidt på gamle steder (læs: værtshuse) i aften (har teori hele dagen i morgen) - men det er aflyst - når jeg har fået min aftensmad med en øl til er det lige på hovedet i seng - der skal soves igennem - helt igennem.


Brandmand Claus klar til indsats. Skal dog lige have masken på først.

2 kommentarer:

TS sagde ...

Du ligner en femårig der lige har spist en plade chokolade.

Claus sagde ...

Kan godt være jeg ser sådan ud, men det smagte IKKE godt skal jeg hilse og sige - og lugter heller ikke godt - det tog en hel uge før neglene var rene igen - soden var ikke til at få ud, selv om jeg brugte negle børsten flittigt