tirsdag, februar 26, 2008

Hygge

Føj hvor vi har hygget os de seneste dage - men hvad kan man andet når man er i sommerhus og bare har hele dagen sammen. Vi har gået lange ture, fundet masser af rav (fordoblet vores beholdning), været i i badeland, har smovset, har læst, har drukket masser af øl, rødvin og whiskey - kort sagt har vi bare haft det alt for godt. Jeg jeg havde en forventning om at det ville fortsætte i lang tid - jeg havde jo lagt billet ind på den store LOTTO gevindst i weekenden - men et eller andet gik galt - jeg vandt IKKE - så nu er der ingen vej uden om - vi måtte tage hjem og jeg må passe mit arbejde - det kunne ellers have været sjovt med over 30 mill og ferie på ubestemt tid - uha hvor jeg glædede mig - måske en anden gang (næste weekend?)


Konen læste H.C. Andersen


Jeg fik læst op i min samling af Lucky Luke and Asterix (med whiskey til)


Vi nød at sidde foran brændeovnen


Et udvalg af de whiskey'er jeg havde gang i - uha hvor var det godt

Det regnede ind i mellem - god anledning til en whiskey - men det meste af tiden var vejret godt

2 kommentarer:

Benny sagde ...

Velkommen til den danske vejr. Det er da godt i har noget at forsøde tilværelsen med!

Claus sagde ...

Så ringe var det faktisk ikke - dejlig solskin og blæsevejr (læs: masser af rav). Så vi nød det. Og ja - der var gode muligheder for at forsøde tilværelsen - konen foretrak rødvin og hvidvin - nogle gange med isterninger og 7UP (hun er kineser og sådan gør man nu en gang derude - helt normale er de jo ikke)