torsdag, juni 05, 2008

[Our Ref:EXB18629]

Så er jeg der igen

Ja - så er jeg tilbage igen. Det har været lidt rigeligt om ørerne på det seneste - dagene har været fyldt med 12++ arbejdstimer og der har ikke været meget overskud til at skrive hjem. Da det hele var godt overstået sov jeg igennem med 11 timer - jeg var godt træt. Men nu er alt godt - vi ligger i dok i Portugal og min arbejdsdag er har kun været på 9 timer - både i dag og i går. Og i aften skal vi en tur i byen - god mad og nogle svale fad. Selv om man kan føle sig lidt til grin. Vejret er bedre og varmere i Danmark som her i Portugal

Og det bedste af det hele - som det ser ud nu skal jeg hjem på søndag - hjem til dejlige sommer Danmark og til familien. Hvor jeg dog glæder mig - det er næsten ikke til at holde ud. Det bliver også til lange telefonsamtaler hver dag hjem over. Hvor jeg glæder mig.

Jeg får travlt, når jeg kommer hjem. Konens lærer mener hun skal til dansk eksamen igen i næste uge (fredag) - så når jeg kommer hjem skal der øves - det går godt med hendes danske - blot har hun lidt problemer med grammatikken (det kan jeg godt forstå). Så hun skal op til anden eksamen efter 3½ måneder i skole - det går godt nok hurtigt. Nu må vi se hvordan det går.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det lyder som om det går godt med konen. Det lyder som om det er rekordfart, og det er sgu rart at se. Det betyder meget for Kinesere at gøre skolearbejdet godt, og komme ud og tjene penge. I hvertfald for min dejlge kone, men tror faktisk det er en Kinesisk ting :-)