tirsdag, juni 10, 2008

Home - sweet home

Så er jeg hjemme igen. Kom hjem i aftes og hvor var det bare dejligt. Min dejlige Sabrina bare hang på mig hel tiden - jeg blev krammet hele tiden. Og hvor hun snakkede - hele tiden - der er meget at fortælle mig nu. Havde næste ikke tid til at holde om min dejlige Jiao Jiao - men da Sabrina endeligt faldt i søvn kunne vi endeligt have det dejligt sammen - vi har bare holdt om hinanden hele natten og har snakket - så det var to søvnige - men glade - forældre der vågnede her til morgen.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder godt Claus. Tillykke med det hele, og husk at nyde det indtil det går galt igen (hvis det gør det?) ;-)

Kim sagde ...

God at høre at du er hjemme igen hos familien - rigtig god sommer!

Claus sagde ...

Det er bare alt for dejligt at være hjemme - jeg nyder det i den grad