søndag, juni 08, 2008

[Our Ref:EXB13502]

Søndag blev til mandag

Livet kan gå mange veje og min hjemkomst er blevet udsat til i morgen mandag. Jeg har lige fået min billet og kan næsten ikke vente - i morgen mandag ser jeg mine to dejlige piger igen kl 1750 i Sønderborg Lufthavn - kan næsten ikke vente. Jeg ER klar til at tage hjem - mentalt har jeg forladt skibet allerede - nu er det bare ventetid!!!

Så hvad skal jeg bruge min ventetid til. Jeg kunne gå ud og spise noget lokalt og nyde livet i aften - hvis jeg tør. En af kollegerne blev i nat overfaldet og frarøvet sine penge oppe i byen. Hans øre havde fået en ordentlig flænge der skal sys og desuden så hans håndled ikke for godt ud. Lige nu er han hos lægen. Skide være med de 50 Euro og nogle papirer - men de brugte sten mod ham og de var 8. Han havde ikke en chance.

3 kommentarer:

Lise sagde ...

Håber du er kommet godt tilbage til Danmark - og nyd dine frie dage herhjemme med konen og din smukke datter.

Kærligst en anden blogger.

Lise sagde ...

Håber du er kommet godt tilbage til Danmark - og nyd dine frie dage herhjemme med konen og din smukke datter.

Kærligst en anden blogger.

Anonym sagde ...

Hej Claus,

Hav en god ferie og nyd familien!

Mvh

Martin Jennet