tirsdag, juni 10, 2008

Sandis med tyggegummi

Dagen i dag har været helt i Sabrinas navn - ingen børnehave i dag. Vi har bare leget hele dagen - mange lege. Vi har leget købmand, med dukker, med Bamse og katten, med computer, cyklet en tur (med hendes nye cykelhjelm på), løbet en tur på løbehjulet, leget fangeleg, danset, ryddet ud, ryddet op, spillet kort og mange andre ting. Vi har også i sandkassen lavet dejlige sandis med tyggegummi indeni - de blev så pakket godt "ind" og så kom der låg på "køleskabet". Uha, hvor vi har haft det sjovt i dag - vores dag sammen - den første i 3 måneder. Dejlig følelse. Og vi er ikke færdige endnu - nu skal vi igen - vi har lige danset vores helt egen finger og tæer dans (som vi har opfundet for længe siden).

Til middag fik vi rugbrød med sardin paté og sardiner i olie (har jeg haft med hjem fra Portugal) - ved ikke om hun var vild med det eller om det var fordi jeg havde det med hjem - men det røg hurtigt ned og hun spiste meget.

Så jeg kan kun sige en ting: Det er dejligt at være hjemme igen!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så har du vist heller ikke mere travlt med familien, end at du kan skrive at du stadigt er i live, vel? ;-)

Claus sagde ...

Du har ganske ret Peter - og jeg har da også fået skrevet lidt - mit hovedproblem er at jeg kun har haft tid til at skimme andres blogge (meget overfladisk) - må se at få mere tid. I dag er min Sabrina syg og hjemme fra børnehaven - så der har ikke været meget tid - der skal leges!!!