lørdag, juni 28, 2008

Hysterisk møgunge

Jeg må desværre indrømme at det er min kære Sabrina jeg omtaler i overskriften. I går aftes var hun en rigtig hysterisk møgunge af den værste slags. Fuldstændigt oppe at køre og kunne slet ikke falde ned igen. Jeg prøvede som jeg altid gjorde før - bare at holde om hende og give tryghed - det virker bare ikke mere. Det endte op med at hun slog mig og at hun tissede i bukserne af bare ophidselse - jeg blev så også gennemblødt.
Det er en ny vane hun har tillagt sig mens jeg har været væk og der er kun en vej ser det ud til - at lade hende køle ned for sig selv, alt i mens man ignorerer hende. De andre havde styr på det (de har allerede lært det) - men JEG - hendes Far - jeg vidste jo bedre - men til sidst måtte jeg give efter - de havde ret og så måtte vi lade hende køle af for sig selv. Utroligt temperament den unge har. Det var ikke nogen behagelig oplevelse.
I dag har hun været i semi-dårligt humør hele dagen - meget svær at gøre tilfreds. Og hun har krævet konstant opmærksomhed og har krævet at vi gør som hun vil hele dag (hvad vi naturligvis ikke har gjort). Igen er det ny vane hun har tillagt sig - det lader til at når hun som i denne uge har været syg og har gået hjemme - så bliver hun i rigtigt dårligt humør når hun bliver rask igen - jeg forstår det ikke - men der er jo så mange ting jeg ikke forstår.

Sabrina sidste weekend - i dejligt humør i skoven

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder som om, hun trænger til nogen HELT KLARE grænser, hvilket I så også er ved at finde ud af. Der skal vist sættes meget konsekvent ind, hvis ikke I vil have hende til at styre det hele. Men det lyder som om, du er ved at fornemme det. Og selvfølgelig skal du lytte til de andre, som har fået op af hende hver dag, mens du har været væk ;-)

Benny sagde ...

Sådan er det af og til med børn Claus. Det plejer at stoppe i tyve-års-alderen. Så fat mod gode sømand!

Anonym sagde ...

Synes det er lidt "sjovt", at du overhovedet ikke har svaret på de her to kommentarer!!!!