torsdag, juli 17, 2008

Sommer

Er ikke for god til at opdatere siden på det seneste - der er simpelthen gået sommer i den. Jeg har haft alt for travlt med at gøre klar til at vi snart flytter (1/8), jeg skal hjælpe konen med hendes teori læsning (til kørekort), jeg har været kursus hvor jeg nåede langt omkring: Harwich i England, Rotterdam i holland, Zeebrügge i Belgien, Prøvestenen i Kbh., Tenerife og en tur til Korea (i snevejr) alt sammen i simulator vel at mærke - simulatoren står i Svendborg. Og frem for alt - vi har brugt meget tid i vores sommerhus (uden netforbindelse) og i dag tager vi afsted igen - frem til 27/7.

Konens kusine kommer fra Kina i morgen tidligt og bliver i næsten 3 uger (??!!). Det er OK - så kan hun hjælpe til når vi flytter (det var nok ikke det hun havde forventet - men ikke mit problem).

Hjemme i Kina er konens bror langt om længe blevet ring forlovet - de kan desværre ikke blive gift endnu da hun på papiret er for ung (hendes forældre har gjort hende et år yngre end hun er da hun skulle have ID-kort. Hun har ellers allerede været gravid og alle ville beholde barnet - inklusive svigermor - men den går ikke når man ikke er gift - alt for meget bøvl - så det blev desværre en abort!

Og endeligt er en meget skældsættende dag blevet forbigået i dybeste tavshed -jeg fyldte i mandags 40 - føj for den lede - 40, fed og færdig - nu går det kun ned af bakke - ikke noget at fejre - så jeg havde bare mine forældre og mine søster og hendes børn på besøg til en grillfest i mit sommerhus - ikke andet - det er IKKE noget at fejre.

Nå - fortsat god ferioe derude - jeg vender forhåbentligt snart tilbage i starten af august - når jeg skal 3 uger til Marstal og på kursus.

5 kommentarer:

Kim sagde ...

Jeg vil nu alligevel tillade mig at ønske tillykke med fødselsdagen!

Anonym sagde ...

Tillyk med føs'dagen Claus :-)

Anonym sagde ...

Tsk Tsk... Det hedder altså ikke fyrre, fed og færdig... ;)

Det hedder: Fyrre, fantastisk frisk og først lige begyndt...

Tillykke med fødselsdagen... :-D

Anonym sagde ...

Jeg siger ligesom Annette i Barcelona mht. at fylde 40 år. Det er nemlig min tur til næste år.

Og så et forsinket tillykke til dig med at runde :-)

Claus sagde ...

Ved godt at jeg burde være helt OK med fødselsdagen - men det gør simpelthen bar for ondt - jeg er ikke god til det med alderen - har aldrig været det og blive det nok aldrig

Og forresten - tak for fødselsdags hilsnerne - også selv om jeg iokke har fortjent dem