fredag, juni 20, 2008

At få tid?

Det er utroligt - nu har jeg været hjemme i 10 dage og jeg har endnu ikke set særligt meget fjernsyn, han ikke haft tid til den store tur rundt på nettet og få læst op på de sidste 3 måneder, jeg har mange projekter jeg endnu ikke har fået tilendebragt, ingen lejlighed fundet endnu og stadigt ikke fået handlet bil. Alt noget jeg mente jeg skulle have gjort på den første uge hjemme.

OK - jeg har kikket efter lejlighed og brugt meget tid på bil, men først og fremmest har jeg brugt tid på konen og især barnet - oh - det er bare så dejligt - og i dag kommer Sabrina hjem fra koloni med børnehaven - hvor jeg glæder mig! og i aften skal vi have huset fuld af konens kineske veninder fra skolen og deres danske mænd. Og jeg har brugt hele dagen i går i Kbh og i mandags var jeg i Esbjerg - men alligevel - synes jeg burde have nået noget mere.

Jeg når sikkert ikke mere i næste uge - jeg siger kun to ord: Sabrina & kvalitetstid. Derefter på kursus ugen efter og så står den på sommerhus frem til august - jubii hvor jeg glæder mig! I august har jeg mere kursus (måske hele to uger) og i går sagde de på hovedkontoret at jeg kan forvente at skulle ud og sejle i begyndelsen af september - så er den ferie gået - men så jeg kan være hjemme til jul!

2 kommentarer:

Kim sagde ...

Kvalitets tid må vel være det vigtigste, så der er ingen grund til at have dårlig samvittighed over det andet - det når du nok alligevel.

Claus sagde ...

Og kvalitetstid bliver det - så i morgen tidligt (lørdag morgen meget tidligt) pakker jeg bilen og vækker så mine to piger og gener dem i bilen og så afsted til Blåvand til vores sommerhus