søndag, juni 22, 2008

Det var det

Det var så det - to problemer ude af verden. Dejligt - og det alt bare fordi min lille Sabrina blev syg - ikke så ringe endda. OK - det var måske gået sådan uanset, men nu blev hun syg og jeg havde pludselig tiden, da vi aflyste vores tur i sommerhus.

Så nu har vi bil fra og med i morgen og vi har et lejemål fra 1. august - et hus - ingen lejlighed - 137 m2 og ny i stand sat og i børnevenligt kvarter og til fornuftige penge. Det går bare godt. Huset hørte jeg om hos en navnebror som besøgte os fredag aften (også kinesisk gift) - ejer er ved at være færdige med at i stand sætte huset og jeg blev så første der henvente sig og så fik jeg det! Sådan!

Og jeg har købt min fars gamle bil - så ved jeg hvad jeg får! Og jeg har fundet billig forsikring hos ALKA - det kører bare - så det var det!

1 kommentar:

Kim sagde ...

Tillykke, det må være skønt at have det på plads allerede nu, så I kan nyde sommeren.