torsdag, juni 26, 2008

Væk?

I kender det sikkert alle sammen. Man lægger sit kabel til overførsel af foto mm. fra ens kameramobil et sikkert sted og så kan man ikke finde kablet igen når man skal bruge det - øv. Man leder og leder - men det er væk - helt væk! Og selvfølgelig lagde jeg det et sted hvor jeg helt sikkert kunne finde det igen????

Så man køber en en laptop med bluetooth - så kan kan man da downloade og derefter uploade de foto man har liggende - sådan gøres det! Og hvad er så selvfølgelig det første man finder når man skal til at prøve bluetooth'en - ja - i har jo nok gættet det - kablet - og ja - det var hvor det burde være - hvor jeg kikkede - men ikke så det - den med at man ikke kan se skoven for bare træer!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej det kender jeg ikke, for jeg lader det sidde permanent i computeren af samme grund. Så bliver det ikke væk, og da jeg bruger næsten dagligt, så er det okay. Måske en ide?

Claus sagde ...

Jeg plejer at have en skuffe til alt så noget - men når jeg også skal have det med ud og sejle er det ikke let