tirsdag, juni 24, 2008

Det blev noget andet

Kender i den - man er i byen for at handle og køber noget helt andet end det man kom efter - og som er meget dyrere - det skete for mig i dag. Jeg skulle have en luftmadras på udsalg og endte op med at købe en HP laptop - jeg skriver på den lige nu. Skørt, men nu er det for sent. Købt er købt. Jeg har nu også brug for en - de er ved at installere internet i skibene lige nu og det kræver at vi har vores egen komputer med - skibets interne net skal ikke forbindes til internettet (for at undgå forurening). Så jeg har brug for en laptop og kom så til at købe en. Den kan ses her.

HP er jo ikke den billigste på markedet, men den ser bedre ud at have stående end mange and modeller. Og så fik jeg 10% rabat da jeg arbejder for det rigtige firma (de ejer en stor del af supermarkedet). Og dejligt keyboard.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej en laptop kan man ikke undvære. Jeg ville ihvertfald nødigt undvære min... Så tillykke med den ;-)

Claus sagde ...

Jeg har i forvejen en desktop fra 2004 - købte den gang en stor maskine og den er ganske god endnu - den ligger bare nedpakket endnu og desuden kan jeg jo ikke tage den med ud at sejle.
Og en god laptop er ikke at kimse af - jeg husker godt hvor du gik og ventede på din flotte laptop, som jeg er sikker på du stadigt er meget glad for

Anonym sagde ...

Ser godt ud Claus. Tillykke med den :-) Så ender det jo med at du ligefrem kan følge lidt med på nettet og Skype hjem næste gang du er afsted :D

Anonym sagde ...

Den er rigtig fin. Tillykke med den. Jeg er også glad for min som supplement til min desktop.

Claus sagde ...

fint at have fået den - og mest fordi den kan sikre mig at jeg kan gå on-line når jeg skal ud og sejle igen til september - hvis jeg da ikke er så uheldig at komme på et skib som tilfældigvis ikke har fået internet endnu.