fredag, juni 13, 2008

Godt gået min Lille Skat

Så har min "Lille Skat" bestået endnu en dansk eksamen i dag - så nu har hun allerede bestået 2 ud af 6 mulige - efter kun 3½ måned på sprogskolen. Godt gået min Lille Skat!

Hun var også meget nervøs i morges, men hun havde helt styr på det - hun scorrede toppoint i 9 prøver - den 10. fik hun næsthøjest. Ikke så ringe endda min Lille Skat. Hun var også meget glad. Hun har også øvet sig meget - jeg har haft travlt siden jeg kom hjem med at hjælpe hende - derfor har jeg heller ikke haft tid til at skrive her så meget.

Nu kan konen så slappe af - nu skal hun bare vente på at sommerferien sætter ind sidst på måneden. Desværre skal hende klasse sammenlægges med et andet hold efter sommerferien - der er hoppet for mange fra undervejs (tyskere). Men den tid den sorg.

5 kommentarer:

Kim sagde ...

Imponerende - stort tillykke herfra!

Claus sagde ...

Jeg er også ret tilfreds - det var hun også selv!

Anonym sagde ...

Godt gået. Tillykke med det til din Jiao Jiao :D

Claus sagde ...

Tak også herfra. konen er også tilfreds. Efter sommerferien skal hun starte på 3'eren og de er kun 2 i klassen - 2 kinesere oven i købet - så de kan få en særdeles intensiv indlæring

Anonym sagde ...

I want not agree on it. I regard as precise post. Specially the title attracted me to be familiar with the intact story.