fredag, juni 27, 2008

Vores træ

Det er "vores træ" og det står der endnu. Det blev vores træ 9.9.1999 da jeg friede til Jiao Jiao. Vi skar vore navne og datoen i træet. Træet står i Åbæk skoven tæt på Aabenraa - lige ned til vandet. Det var i skoven at jeg friede til Jiao Jiao. Hun var lidt irriteret den dag - hvorfor insisterede jeg på at tage ud i skoven igen - vi havde jo lige været derude ugen før (jeg ville jo sondere området - havde allerede besluttet at det var der jeg ville fri). Det er en dejlig skov lige op til stranden. Vi var nede og besøge træet i søndags

Vores træ med vore navne og datoen - der er andre er efter den tid også har skrevet i træet
Bænken som Jiao Jiao sad på da jeg friede (jeg var nede på knæerne og havde blomster med)
Udsigten fra "vores træ"

Ingen kommentarer: