torsdag, juni 05, 2008

Gave [Our Ref:EXA20740]

Gave

Jeg skal nok hjem på søndag og har stadigt ingen gave fundet til min Sabrina - uha hvor jeg begynder at stresse. Var i byen i aftes efter arbejdstid - men de lukkede kl. 19 og jeg kom 18.55 - så ingen gave indkøbt i går. Men i morgen formiddag har jeg tænkt mig at liste ubemærket afsted og se om jeg kan finde noget - jeg SKAL have en gave med hjem.

I mandags da jeg snakkede med Sabrina fortalte hun mig, at hun havde fået en gave ved sin Mor - jeg forstod godt en hentydning - en gave ved Mor - så må Far også hellere give mig en - ha - ha. Og så har jeg også fundet ud af at konen faktisk har sagt til barnet at hun hellere måtte opføre sig ordentligt - ellers kunne det jo være at Far IKKE havde en gave med hjem. Så jeg SKAL have en gave med hjem! Så i morgen er min deadline - hvis jeg ingen får må jeg ringe hjem og bede dem om at arrangere en back-up gave - just in case. Og for at gøre det endnu værre mener konen at jeg IKKE skal købe legetøj - Sabrina har jo rigeligt allerede (hvad hun ganske rigtigt har) - men mon ikke hun hellere vil have legetøj end tøj?! Nu må vi se hvad der sker.

Ingen kommentarer: