lørdag, juni 07, 2008

Rutchebane [Our Ref:EXA25770]

Rutchebane

Så er det klaret - gaven (gaverne) til Sabrina er klaret. Og naturligvis blev det til legetøj - hvad ellers kunne man forvente. Havde en længere snak med hende i dag over telefonen. Hun har store planer til når Farmand kommer hjem - vi skal lave en rutchebane. Hun synes godt nok det er sjovt at plaske med vandet i soppebassinet - men der skal en rutchebane til - og den skal vi lave sammen - mig og Sabrina. Jo - hun har store planer min lille Sabrina. Uha, hvor jeg bare glæder mig ufatteligt meget til at komme hjem til hende. Det bliver ikke meget de kommer til at se til hende i børnehaven når jeg kommer hjem.

Jeg skulle efter planen komme hjem på søndag - kan næsten ikke vente mere - bare det var søndag nu - glæder mig så meget at jeg ikke kan sove - også selv om jeg er dødtræt - det blev lidt sent i går aftes - var tilbage ombord på skibet efter 03.30 - næsten som i gamle dage - dengang hvor vi sømænd havde det sjovt.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg forstår godt, du glæder dig, men jeg tror, du gør hende en Bjørnetjeneste, hvis du holder hende hjemme for meget fra Børnehaven. Det bliver for uroligt for hende, at skulle tilbage igen så. Lad hende komme i Børnehave, og så tag en enkelt dag engang imellem.