lørdag, maj 24, 2008

Tillykke min lille skat [Our Ref:EXA14196]

Tillykke min lille skat

Min lille skat har netop i går bestået hendes første dansk eksamen. Ikke at den var særligt besværlig (i henhold til hende) - men det er en god start. Så nu kan hun da prale med at hun har papir på at hun kan dansk - kom ikke her. Det er også dejligt at skrive sammen med hende på dansk og snakke sammen på dansk når jeg ringer hjem. Jeg glæder mig meget til at komme hjem og kunne snakke med hende på dansk hele tiden - om kun 16 dage - kan næsten ikke vente mere.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er virkeligt imponeret, fatter simpelthen ikke hvordan hun har båret sig ad med at lære det, så også tillykke herfra!

Kim sagde ...

Virkelig imponerende at hun kan nå så langt på så kort tid, men hvis der er nogen der kan så er det vel også kineserne. Giver mig håb om en lidt lettere tilværelse end frygtet, når vi en gang vender hjem til Danmark.