torsdag, januar 31, 2008

Hjemkomst

Så er vi hjemme i Danmark. Vi kom hjem i går aftes og har haft travlt hele dagen. Det var en lang tur hjem, og for at gøre det værre sov jeg ikke for meget natten før vi tog afsted og sov næsten ikke i flyveren - så jeg gik ud som et lys i aftes. Mine to dejlige piger (Kone og barn) sov godt på vejen - så de er OK. I aften skal jeg tidligt til køjs igen.

Det er dejligt at komme hjem - rundstykker, frisk rugbrød med pålæg og bedst af alt: boller i selleri til aftesmad - mums - en af mine absolutte ynglingsretter. Men vejret kunne være bedre - det er ikke for sjovt - blæsende og regn/sne.

Sabrina er glad - hun har haft tralvt hele dagen og vigtigst af alt - hun har leget med sin elskede Farfar og hendes to kusiner har været på besøg - uha hvor er det dejligt. Vi har også været i børnehaven og besøge dem - legepladsen var meget interresant - syntes Sabrina. Vi har været på kommunen og vi er tilmeldte. Nu skal tingene bare gå deres gang.

Dejligt at være hjemme igen - uha hvor jeg har glædet mig - nu er det så vidt - nu er det bare at nyde det så meget som muligt - pludseligt er tiden gået - det er blevet sidst på måneden - og jeg skal ud og sejle - i 3 måneder.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Velkommen hjem!

Claus sagde ...

Mange tak - dejligt - blot træls med vejret

Ella sagde ...

Velkommen til Danmark :-)

Kim sagde ...

Rart at høre at I er kommet godt hjem til Danmark. Held og lykke med livet i Danmark og på de 7 verdenshave.

Claus sagde ...

Det er dejligt at være hjemme igen og en ny dag venter - den skal nydes. Og lige nu sidder Sabrina på mitskød og hygger sig og om lidt skal vi have morgenmad -rundstykker - uha hvor er det dejligt at være hjemme igen

Anonym sagde ...

Velkommen hjem til Danmark :-)

Claus sagde ...

Mange tak!

Anonym sagde ...

Ja velkommen hjem!