torsdag, januar 24, 2008

Farvelmad

Vi får en del farvelmad for tiden - i aftes var vi inviteret ud og spise på japansk teppanyaki restaurant - med et godt koncept - man betaler 200RMB (150kr) og så bestiller man bare alt det mad man vil have, al den øl man vil have, al den sake man vil have osv - man får altid for meget! Og det bedste er at de laver maden ved bordet og det er godt. Uha hvor jeg fik for meget at spise i går og uha hvor jeg fik for meget at drikke i går - men det var i godt selskab med nogle af dem jeg samarbejder med - så det var en god aften. I aften skal vi have Svigerfamilien og min svogers kæreste og hendes onkel og tante med ud og spise - så får jeg også for meget.

Sasimi (rå fisk med wasabi og soya) - mums
Oksemørbrad tilbedes og flamberes ved bordet
Mørbraden med sprødstegte hvidløgsflager - alt stegt i olivenolie og smør
En reklame for stedet - vi fik meget andet og rigtigt godt - mums

2 kommentarer:

Benny sagde ...

Det ser sørme da godt ud!
150 kroner! Det når du ikke langt med i fædrelandet!

Claus sagde ...

Ja - det er ikke saa billigt hjemme i DK /- det er en af e ting vi kommer til at mangle - det erder ingen tvivl om - men saa er der saa mange andre ting der er godt.