onsdag, januar 23, 2008

Med tog og flyver

Den gik bare derudad igår - først tog vi toget og så skulle vi have været med flyveren - men den gik i stykker - og så var der ingen vej uden om - vi måtte tage toget en stor del af vejen imod Danmark. Heldigvis fik de senere lavet flyveren og vi kunne fortsætte med den. Og så for at det ikke skulle være løgn - mens vi var i Kina endnu ringede det på døren og ind trådte Farfar - lidt efter kom Farmor også - jeg troede ellers de var hjemme i Danmark og ventede på os - men nej - Sabrina havde ringet efter dem - hun ringede også til dem da flyveren gik i stykker. Det var nok derfor de kom - for at hente os, så vi kunne komme trygt hjem. Hun er helt på det rene med hvor HJEM er - det er i Danmark - det har hun fortalt mig adskillige gange på det seneste.


Som det ses havde vi travlt i aftes - Sabrinas stole blev stillet op på rad og række (futtog og flyver - der blev sagt mange gange fuuut -fuuut i aftes og stolene hoppede op og ned) - faktisk kneb det til sidst - der skulle jo være plads til mange: Sabrina, Mor, Far, Farfar, Farmor og til sidst kom der også nogle andre der skulle med. Først skulle hun føre toget, så blev det Mor og da Farfar kom blev han togfører - jeg blev det aldrig - men jeg fik da lov til at klippe den lille togførers negle. Og om en uge skal vi rigtigt afsted til Danmark.
Jeg fik ikke lige taget et foto af "tog og flyver" i aftes - så lige her et foto af en god revolutionær bils kølerfigur - en bil der er lavet i Kina - måske flot, men ikke særlig praktisk for de fodgængere der måtte blive spiddet.

Ingen kommentarer: