onsdag, januar 16, 2008

Flytning

Så har nu jeg fået MonkeyClaus.blogspot.com op at køre. Jeg leger stadigt lidt her på siden, men den store rengøring kommer snart og så begynder jeg rigtigt.

Jeg vil frem til vi forlader Kina 30/1 dobbeltblogge – altså poste mine indlæg både her og ovre på min gamle blog på smartlog.dk. Jeg regner så med at lave ”a clean cut” når vi forlader Kina og lade MonkeyClaus på smartlog.dk stå som et vidensbyrde på min tid i Kina og så holde mig til blogspot. Jeg går med en lille drøm om med tiden at lave min egen wordpress blog på eget domæne – nu må vi se hvad tiden bringer.

Som nævnt før har jeg jo et problem nu når vi kommer til Danmark og jeg skal ud og sejle. Jeg er off-line mens jeg sejler og kan kun e-maile indlæg til min blog (grunden til skiftet) – for jeg fortsætter med at blogge - indholdet vil blot ændre sig lidt. Ovre på blogspot kan jeg e-maile indlæg og jeg kan få jeres kommentarer tilsendt på e-mail, men jeg kan ikke selv kommenterer. Desværre har jeg også fundet ud af at jeg IKKE kan vedhæfte foto i mine e-mails mens jeg sejler, så det bliver foto frie indlæg der kommer – men når jeg så kommer hjem igen skal jeg nok vende frygtelig tilbage med foto.

Jeg har leget lidt med lay-outet her på blogspot og jeg tror jeg har fundet den jeg vil bruge – det er en bred template – så der er god plads til skriblerier. Jeg satser på at få hældt noget mere ud i min margen i de kommende dage. Jeg havde egentlig først satset på et sort lay-out som Benny, men efter kritik gik jeg væk fra den igen. Jeg vil gerne høre kritik på min nye side, hvis der er nogen der har noget.

2 kommentarer:

Benny sagde ...

Jeg syntes at det her er pænt til din stil!
;o)

Claus sagde ...

Jeg er også godt tilfreds - om det e min stil ved jeg ikke - men der er afdæmpet, men stadigt ikke alt for kedelig med lidt baggrundsfarve - jeg tror jeg har fundet hvad jeg bruger (i denne omgang)