tirsdag, september 16, 2008

I'm back

Så er jeg tilbage igen - jeg har haft lidt af en skriveblokkering og har desuden haft rigeligt at se til - så det er desværre gået ud over min blog - beklager over for alle der har været forbi på det seneste. Jeg har haft nok at se til med kurser, vores nye hus, familien og desuden har det været lidt svært at komme til komputeren herhjemme - konen har lagt beslag på pladsen og hun har desværre rigeligt at se til - det er ikke let at ville være en af de bedste i skolen og desuden læse op til køre teoriprøve på dansk - hun skal til prøve 3 oktober - det glæder jeg mig til - så skal hun ikke til teori 2-4 gange om ugen og ikke side og læse til det hele tiden - "så" er det bare hendes dansk undervisning - det lægger vel ikke beslag på mere end 5-6 timer hver dag (lerktielæsning - desuden er der også undervisningen fra 8-12 hver morgen).

Jeg kan også se at de er sket mange ting ude i blogland - i har alle oplevet mange ting og det glæder mig - jeg har oven i købet haft besøg af selveste hr. Kontorchefen her på bloggen - det var dejligt at høre fra ham. Nu vil jeg stoppe - jeg skal lige en tur forbi Kina og besøge Kim - det er ved at være bryllups tid derude i Kina - tillykke med det.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Endelig er du tilbage - dejligt!

Kim sagde ...

Godt at se dig igen på bloggen. Jeg har jævnligt været forbi, så det er rart at der igen sker noget på bloggen.

Claus sagde ...

Ja - det var på tide at jeg fik gjort noget ved bloggen igen - det er dejligt at være tilbage og også at have tid til at følge med ude i det store blogland - og dejligt at se at det går rigtigt godt i Kina. Jeg synes også det er dejligt at du Kim har valgt ikke at bo i Tangshan - væk fra forureneingen - det er vejen frem - især med familie - og især hvis der kommer småfolk til med tiden. Det var altid næst efter hospitalsforholdene min største bekymring.