lørdag, august 02, 2008

For gammel

Jeg er som nævnt blevet 40 og dermed æld-gammel - nærmest et mosefund (ved godt at nogle mener at 40 er OK - jeg mener det IKKE!)

Men i dag slog alderen igennem engang for alle - jeg var i Brugsen for at hente noget kød til aftensmaden (en hurtigt shopping) og kommer så hen til kassen med mine ting - der er tre valg muligheder (3 køer) - den gamle hejre (over 40), den almindelige unge pige og så hende den dejlige flotte pige (og hun er flot!). Men køen ved hende den flotte er længere end de andre og jeg tager den korte - og tænker så (med rette) - føj - du er virkelig blevet for gammel - før ville jeg ALTID have taget køen med hende den flotte - jeg kan godt se at der kun er en vej nu - ned af bakken - det kedelige gammelmands liv venter forude.

De to eneste pige i mit liv lige nu - hvad jeg har det godt med - jeg elsker dem over alt i verden

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Husk - Livet er, hvad DU gør det til. Og det er da ligemeget, om du er 40 el. hvad. Tænk på alternativet, at du ikke var? Man skal være taknemmelig for hver eneste fødselsdag, og fejre den! Husk det nu, og så kan jeg godt forstå, du er glad for dine tøser.

Anonym sagde ...

Åh Claus, kom lige forbi din blog, kom bare til at tænke hvordan det gik dig, måske du kan huske mig.. Jo de er smukke..

Anonym sagde ...

Er du gået helt i stå? - livet stopper bestemt ikke efter de 40..det håber jeg da i hvert tilfælde ikke, for så har mit været slut et par år...

Anonym sagde ...

Hej Claus,

Ud over det sædvanlige pressen for at få dig igeng med at skrive (*notch notch*), så er her et link du måske kunne have interesse i:

http://www.dobbelt-statsborgerskab.underskrifter.dk/index.php

Synes du nævnte noget om det engang.

Claus sagde ...

Først vil jeg sige tak for jeres hilsner - og jeg ved det godt - livet går videre selv om man er blevet gammel. Og Deborah har ret - jeg har været noget sløv på det seneste og ja - Peter - jeg skal nok gøre noget ved min skrive blokkering. Og Kristina har helt ret - det stopåper jo ikke - det er bare lidt deprimerende når det sker - nu er alt godt igen (indtil jeg bliver 50 - så ryger vi i hullet igen).
Og kære hr Kontorchef - hvis du kommer forbi igen - tak for dit besøg og kommentaren - vi var mange der blev kede af det da du forlod os - men vi forstod dig - jeg har selv lige holdt en pause - men nu er den SLUT!

Claus sagde ...

Og Peter - jeg har skrevet under.

Anonym sagde ...

Så er vi 2 ;-)