lørdag, oktober 11, 2008

Tidsnød

Det er svært at få tid for tiden og jeg har desværre måttet vælge fra og min tid på nettet er blevet skåret ret meget ned. Og den tid jeg bruger her er med at lede efter en bil mere - jeg har brug for en lille økonomisk bil til mine daglige pendlerture - jeg kører 300 km hver dag - så hvis der er nogen der har en de vil af med - så skriv til mig

Jeg står tidligt op hver dag og bliver derfor nød til at kravle i seng tidligt - ellers bliver jeg alt for træt. Og desuden har der været mange ting der har skullet laves på det seneste og konen har skulles hjælpes meget. Hun havde del prøve på hendes dansk kursus i onsdag og sidste fredag havde hun teoriprøve - hun bestod forresten begge dele.

Og efter konens meget indgående ønske har jeg købt en opvaksemaskine (til hendes fødselsdag?!) og den har også skullet installeres.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med konen! :-)

Free Poker Money sagde ...

I like this read. I have poker news for all.
--------------
Buy a used or new laptop and new tv set and fun for free.
make money instantly
Play no limit games with players from Kenya, Belgium, San Marino.
free dollars for US
Free starting capital and play NOIQ poker room, Time, Betmost and Full Tilt.
basic poker rules
Receive starting capital for free and play bonuses without deposit.
play games online
Looking to play online ? Start career with no money in your account.
TV Deals for poker Tv.